Introspectii de buzunar III

”Mi-e ingrozitor de frica. E prima zi de scoala. Daca nu am sa ma descurc ? Daca nu o sa stiu in ce clasa trebuie sa merg ? “Ea” e deja nervoasa. Mi-a impletit cozile strans. Ma doare pielea capului. Si fundele astea enorme ! Nu imi plac. Parca sunt o albina prapadita care isi flutura aripile. Iar ma cearta. Am cazut si mi-am julit genunchii. Fetitele cuminti nu se impiedica. Fetitele cuminti merg incet. Mda…Regula asta nu se aplica atunci cand trebuie sa ajung cu 4 sifoane acasa. Atunci ma intreaba unde am stat atatea ore. Ce sa-i spun ? Ca e atat de cald incat lumea vrea sa bea sifon ? Si ca e coada lunga pana la “complex” ? Cateodata ajunge si pana la “paine”.
– Iar visezi ? Ai grija sa nu sifonezi uniforma aia. Si cand te intorci sa o dezbraci imediat. Si sa te apuci de lectii.

Oare ne dau lectii din prima zi ? Daca nu am sa stiu sa le fac ? Ea pleaca la servici. Tati nu este acasa. Bunica are treaba. Ei, nu-i nimic. Am sa vad eu ce fac. Ma duc la Laura. “Ea” spune ca Laura e cel mai inteligent copil din lume. O fi…Da’ uite ca Laura nu citeste ca mine. Nici nu are carti acasa. Vine si le ia pe ale mele. Si intotdeauna uita sa mi le mai aduca. Stiu ca nu sunt inteligenta. Si nici frumoasa. Si mai sunt si stirba. Si slaba. Si nu ma pieptan in fiecare zi. Eu as vrea, dar nu pot. Am parul prea lung. Si bunica e obosita. Daca ii spun “ei”, ma trage de par.

Ceva rau se intampla. Aseara, tata nu a fost acasa. Si surpriza, m-a imbracat si am plecat in oras. Si ne-am intalnit cu un nene. Care mi-a zis ca e taticu’ meu. Si ca vrea sa stea cu noi. Pai, cum sa stea cu noi ? Ca eu am deja tatic. Si nu stiu pe nimeni care sa stea cu doi tatici in casa. Oricum, nu mi-a placut de el. M-a intrebat cati ani am. Si daca merg la scoala. Si iar a trebuit sa merg la cofetaria aia, si sa mananc o prajitura gretoasa. Cand am ajuns in fata blocului, m-a luat de umeri, si mi-a spus sa nu povestesc nimanui cu cine ne-am intalnit. “Nici lu’ tati?”… “Mai ales lu’ tati, tampito ! “
Nu inteleg de ce nu am voie sa povestesc despre asta. Dar am sa-mi tin gura. Ca iar ma pedepseste.
Ne apropiem de scoala. Ma privesc in vitrina unui magazine, si parca nu ma recunosc cu fundele alea in cap. Sunt atat de urata. Si mai sunt si proasta. Si toti isi vor da seama de asta.”

Leave a Reply

