9 thoughts on “Dante

  1. E superb! Ce aer mandru afiseaza! E clar cine este stapanul casei. 🙂
    Ce mult ma bucur ca ai revenit, sis! Mi-a fost dor de tine!
    Intr-una din zilele urmatoare am sa-ti trimit pe email cateva poze cu fetita noastra. Da, de 5 luni suntem parintii unei fetite superbe, minunate, perfecte ( na, toata cioara isi lauda puiul), in varsta de 3 ani si 10 luni.
    Va pupam cu mare drag, fetelor!

  2. Ma bucur tare mult ca ai revenit, sis, mi-a fost dor de tine!
    Intr-una din zilele urmatoare o sa-ti trimit cateva poze cu fetita noastra.
    Da, de aproape 5 luni suntem parintii unei fetite minunate, superbe, perfecte ( na, doar fiecare cioara isi lauda puiul) in varsta de 3 ani si 10 luni. Suntem norocosi ca am gasit-o si suntem uimiti in fiecare zi de progresele pe care le face si de viteza cu care se transforma.
    Sper ca si voi sunteti bine.
    Va imbratisez cu mult drag, fetelor!

  3. Iubita mea Lizi, ma bucur mult pentru voi, si sunt foarte fericita ca v-ati adus copilasul acasa. Stiu cat de mult vi l-ati dorit si cu cata dragostee l-ati asteptat. Astept cu nerabdare pozele cu voi si cu cea mica! Va imbratisez din toata inima!

  4. mesajul meu nu a ajuns!… 😦
    e atat de frumos baiatul asta al tau, me! 😉 ma intrebam cum ar fi sa stie ce splendoare e! :

  5. La multi ani, fete dragi, un An Nou cu sanatate, bucurii si impliniri va dorim!!!
    Am reusit in sfarsit sa-mi respect promisiunea si sa trimit pozele. Sper doar sa nu le fi trimis pe adresa veche…
    Mi-e tare dor sa te mai citesc, sis!

  6. Ziua buna, fete dragi!
    Nu ati mai dat niciun semn de multa vreme si ma tot intreb ce e cu voi.
    Sper din tot sufletul ca sunteti bine.
    Pupam cu drag!

Leave a comment